Deze mooie originele samba uit 1964 hebben we grondig onder handen genomen.
Originele correcte "big nut" versnellingsbak met reductiekasten een volledige en degelijke revisie gegeven. Volledig gedemonteerd, alles gestraald en netjes terug in de lak. Bouten en moeren zijn mooi geel verzinkt om ze degelijk te beschermen. Reductie kasten zijn ook volledig herdaan en werken ook weer zoals het hoort. Elk onderdeel van deze bak is nieuw of gereviseerd. Geen snelle en half afgewerkte bak maar 'the real deal' ! Perfect werk geleverd door FLAT4to6 by Steve's vw shop. De starter hebben we vervangen door een nieuw exemplaar. Nu de motor er toch onderuit was hebben we deze een full service beurt gegeven. Kleppen gesteld, ontsteking nagekeken, nieuwe bougies en de olie vervangen door Kendall GT Racing green 20W50 olie voor een perfecte en degelijke smering van de motor. Ook de remmen zijn vooraan en achteraan vernieuwd. Stoppen is minstens even belangrijk als rijden. We zouden niet willen dat deze samba ergens in de gracht beland omdat de remmen maar half werken. Tot slot hebben we de bus netjes blanco laten keuren als oldtimer. Dus deze is weer goed en klaar om er weer tegenaan te gaan in 2015 ! Veel plezier ermee Patrick !
0 Comments
Leave a Reply. |
De garaasj
We build it, you drive it ! Archives
December 2017
History
All
|